The Single Best Strategy To Use For درمان بیماری خود ایمنی پسوریازیس

Wiki Article

افت فشار خون، اختلالی است که اکثر ما حداقل برای یکبار آن را تجربه کرده‌ایم. این وضعیت معمولاً عادی است و نیازی به درمان خاصی ندارد. اما در صورت طولانی‌شدن علائمتان باید علت افت فشار خون تشخیص داده شود. سپس پزشک درمان فشار خون پایین را بر اساس علت آن تجویز می‌کند.

مایعات به صورت خوراکی یا از طریق وریدی (داخل وریدی) به شما داده می شود تا مایعات بدن جایگزین شوند.

انسولین فرایندهایی که باعث تجمع کتون در خون شما شده است را معکوس کرده و همراه دریافت مایعات و الکترولیت ها، انسولین نیز معمولا از طریق وریدی به شما تزریق خواهد شد.

برای اطلاع در مورد نحوه انجام تست کتون ادرار، مطلب «در روزهای بیماری چه کنیم؟» را مطالعه نمایید.

بنابراین شاید به درمان قطعی قند خون نیاز پیدا کنید. نشانه های دیابت نوع ۱ معمولاً در دوران کودکی، نوجوانی یا جوانی شروع می‌شود اما به‌طور کلی ممکن است در هر سنی رخ دهد.

مصرف برخی از داروها همچون داروهای ادرارآور، مسدودکننده‌های آلفا و بتا، داروهای پارکینسون، داروهای ضدافسردگی

تعبیر خواب خروس: خروس سفید، سیاه، لاری، وحشی / خواب خروس مرده

سلول‌های بنیادی در درمان ناباروروی زنان و مردان: هر آنچه لازم است بدانید! مطالعه بیشتر »

قند خون پایین یا هیپوگلیسمی یک رویداد مکرر است که می تواند به کیفیت زندگی افراد مبتلا به دیابت و خانواده های آنها آسیب وارد کند.

افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ نیازی ندارند که بیش از حد از انسولین استفاده کنند.. در واقع حساسیت به انسولین، بر خلاف تولید انسولین، مشکل اصلی افراد مبتلا به نوع ۲ است. بنابراین این داروها بر کاهش قند خون و بهبود جذب گلوکز تمرکز دارند.

این یک وضعیت عادی است و جایی برای نگرانی ندارد. اگر می‌خواهید این حالت را تجربه نکنید می‌توانید ابتدا چند دقیقه بنشینید و سپس از جای خود بلند شوید.

درمان اورژانس قند خون بالا برای بازگرداندن قند خون به محدوده نرمال معمولا شامل موارد زیر است:

در مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها باید به این نکته توجه کرد که این داروها باید مطابق تجویز و در مدت زمان معین مصرف شوند.

افت خود بیمار انگاری فشار خون وضعیتی که به آن افت فشار خون ارتواستاتیک هم می‌گویند یکی از انواع پایین آمدن فشار خون است. در این شرایط هنگامی که از وضعیت نشسته یا درازکشیده به حالت ایستاده تغییر حالت می‌دهید، فشار خونتان به‌صورت ناگهانی می‌افتد.

Report this wiki page